fredag den 18. november 2016

SNART FRI FRA MAGTMISBRUG - FORHÅBENTLIG

______________
Mamma



Hej igen.

Det er lang tid siden, jeg sidst har skrevet her på siden.

Jeg overvejer i øjeblikket, om jeg ønsker at fortsætte eller helt skal smutte ud af skriverier omkring systemet. Det skader, at skrive om, hvordan man bliver behandlet i dette system. 

I sommers overlod jeg administrationen til teamet bag siden. Ann, har stået for en del opslag kan jeg se. Tanken var, at jeg skulle vende tilbage og berette om det, som vi har oplevet i dette år 2016.

Jeg er bare ikke sikker på, at jeg kan. Det har været ganske negativt, og jeg vil så gerne holde fokus på de positive ting. Synes det er en nødvendighed, når man dykkes konstant som os.

Vores børn har brug for stærke forældre. Det er meget ambivalent, for samtidig må forældre ikke fremstå stærke og uden behov for hjælp fra dem der styrer.

Jeg overvejer stadig, om jeg skal vende tilbage hertil, lige nu er det bare for voldsomt.

I hvert tilfælde har jeg nu lært, at det ikke er samarbejdsvanskeligheder, der underrettes på. Det er rent og skær uenigheder. Tænke at det kan afstedkomme så voldsomme tiltag.


Håber, at I alle stadig står oprejst og opnår det, som I har brug for og ønsker.

- Mamma





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Følg os på Facebook

Se mere om (manglende) retssikkerhed i Børn / Unge sager (Siden er ikke vores) TRYK PÅ FOTO

Se mere om (manglende) retssikkerhed i Børn / Unge sager (Siden er ikke vores) TRYK PÅ FOTO
Se mere om (manglende) retssikkerhed i Børn / Unge sager (Siden er ikke vores) TRYK PÅ FOTO