onsdag den 1. juni 2016

HVOR MANGE MØDER MON DER ER AFHOLDT UDEN MIN DELTAGELSE?

Mamma

Jeg sidder og fundere, efter de seneste artikler her på siden, om hvor mange møder der egentlig er afholdt uden min deltagelse.

§ 49a er en særdeles rædselsfuld paragraf. Den burde afskaffes med det samme! Tænk at alle involverede udenom familien, kan sidde og diskutere og formode, og videregive deres bekymringer. De eneste der intet aner, er familien.

Jeg mener at denne rædsels paragraf, er noget i stil med et møde pr sted, dvs et møde kan skolen tillade sig, et sådan møde kan fritidshjemmet afholde osv. Men med alt det andet der ikke overholdes, hvordan ser det så ud med overholdelse af denne paragraf?

Hvis man så har gået på flere skoler, er det så et møde hvert sted, og hvis de bryder det, bliver det til flere møder hvert sted. Jeg tænker det er meget mærkeligt, at de ikke selv kan se hvor ubehageligt det er, og hvor meget dette skader tilliden mellem skole og hjem, og hvordan skal der overhovedet blive et godt samarbejde på den måde?

Som familie er man faktisk den, der er mindst med i barnets liv. Det er da helt forkert.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Følg os på Facebook

Se mere om (manglende) retssikkerhed i Børn / Unge sager (Siden er ikke vores) TRYK PÅ FOTO

Se mere om (manglende) retssikkerhed i Børn / Unge sager (Siden er ikke vores) TRYK PÅ FOTO
Se mere om (manglende) retssikkerhed i Børn / Unge sager (Siden er ikke vores) TRYK PÅ FOTO