Mamma
Jeg tænker på, at der stadig er mange, som ikke tror på, at familier som har børn med særlige behov faktisk får deres liv ødelagt af elendigt forvaltnings arbejde.
Måske skulle vi ganske enkelt lægge alle sagsakter ud, så kan folk der ikke er i systemet se, hvor tåbeligt og nedladende vi bliver behandlet.
Borgerinddragelse, oplysningspligt, samtykke erklæringer, og meget mere er jo ikke opfyldt bare det mindste. Det er faktisk lovpligtigt.
søndag den 5. juni 2016
Mest læste indlæg
- NÅR INKLUSION FEJLER
- VI ER MANGE FAMILIER, DER KIGGER LANGT EFTER PPR - MEGET LANGT!
- PRINCIPAFGØRELSE OM TABT ARBEJDSFORTJENESTE
- HVEM BESTEMMER OVER VORES BØRN MED SÆRLIGE BEHOV?
- NÅR KAMMERATERI BLIVER VIGTIGERE END BARNET
- CASE 4.2
- PRINCIPAFGØRELSE FRA ANKESTYRELSEN, OMKRING "FRIVILLIG" ANBRINGELSE
- AWARENESS - Idiopathic Ketotic Hypoglycemia.
- SKYGGETAL LÆGGER ET SLØR OVER DET REELLE OFFENTLIGE OMSORGSSVIGT I BØRNEHANDICAP SAGER.
- I WEEKENDEN RUNDEDE SIDEN 50.000 BESØG